Sıkça Sorulan Sorular
Ürünler gerçekten kendi memleketinden mi geliyor?
- Ürünlerimizin hepsi doğal ve kendi yöresinin ürünüdür.
Soğuk ürünler bozulmadan nasıl geliyor?
- Soğuk hava depolarında muhafaza ettiğimiz soğuk ürünlerimizi, izole ambalajlara, buz akülerine koyarak özel ambalajlama sistemimiz ile gönderiyoruz. İçiniz rahat olsun.
Seçtiğim ürünler taze bir şekilde elime ulaşsın istiyorum. Nasıl sağlıyorsunuz?
- Ürünlerin en taze şekilde sizlere ulaştırılması bizim en önemli görevimiz, bunun garantisini veriyoruz. Ürünleri soğuk hava depolarında depoluyoruz ve özel paketlerde tazeliğini koruyacak şekilde gönderiyoruz. Günlük ürünlerimizi de, tazeliğini korumak adına günlük olarak tedarik ediyoruz.
Ürünlerim kargoda kırılır mı? Kırılırsa ne yapmalıyım?
- Kırılabilecek olan ürünlerimizi balonlu naylon ambalajlara (pat pat ambalajlara) sararak gönderiyoruz. Kargo kaynaklı bir kırılma olursa eğer, kuryeye tutanak tutmanızı, fotoğraf çekmenizi ve bizimle iletişime geçmenizi rica ediyoruz. Arkadaşlarımız size WhatsApp hattımız (+90 532 650 80 90) üzerinden yardımcı olacaklardır. Veya info@almacipazari.com.tr mail adresine göndereceğiniz e-posta ile de bize ulaşabilirsiniz.
Siparişi teslim aldım, fakat aldığım ürünlerin lezzetinden memnun kalmadım, ne yapmalıyım?
- TTK gereğince gıda maddeleri, içecekler veya diğer günlük tüketim maddeleri için cayma hakkı bulunmamaktadır. Ancak biz ürünlerimize ve hizmetimize çok güveniyoruz. Bu yüzden ürünlerin lezzeti ile alakalı herhangi bir memnuniyetsizlikte anında iade alıyoruz. İade koşullarımıza buradan ulaşabilirsiniz.
Sitenize üye değilim, alışveriş yapabilir miyim?
- Sitemize üye olmadan maalesef online alışveriş yapamıyorsunuz, ama inanın bu işlem çok kolay. Üye olduktan sonra işiniz bir hayli kolay olacak.
Yurtdışında yaşıyorum, yurtdışına gönderim yapabilir misiniz?
- Yurtdışı siparişleriniz için WhatsApp hattımız ile iletişime geçmeniz gerekiyor. Uygun gümrük ve kargo koşullarının sağlanması durumunda siparişinizin gönderimini sağlıyoruz
Kredi kartı güvenliği konusunda endişeliyim?
- Endişe etmeniz çok normal. Fakat biz tüm detayları sizin için düşündük. Bu yüzden güvenlik sistemimizi geliştirdik. Alışveriş sırasında karşılıklı aktarılan bilgileri şifreleyen "128 bit SSL Güvenlik Sertifikası” kullanıyoruz ve bu sayede müşterilerimize güvenilir bir alışveriş imkânı sunuyoruz.
Kupon kodum var, nasıl kullanabilirim?
- Kupon kodu deyip geçmeyin çok değerlidir☺ Belirli dönemlerde size özel tanımladığımız bu kodlar sayesinde özel indirim ve avantajlardan faydalanabilirsiniz.
Sizlere ürün-firma tavsiye edebilir miyim?
- Elbette tavsiye edebilirsiniz. Tavsiyeleriniz ve önerileriniz bizim için çok kıymetlidir. Her zaman dikkate alıyor ve uyguluyoruz. Bunun için info@almacipazari.com.tr adresine bildirmeniz yeterli.
Sitede yapılan kampanyaları birleştirebilir miyim?
- Üzülerek belirtmek isteriz ki www.almacipazari.com.tr sitemizdeki hiçbir kampanya bir diğeri ile birleştirilemez.
İçinizin rahat, huzurlu olabilmesi bizim için çok önemli. Aklınıza takılan her türlü soru ve öneriyi bize iletebilirsiniz. Sizin her dediğinizi önemsiyoruz, çünkü siz olmazsanız bizim hiçbir kıymetimiz yok. Size en iyi hizmeti verebilmek için inanın çok çalışıyoruz. Eğer sizde marketten değil memleketten gelsin istiyorsanız...
“Almacı Pazarı“ artık size bu imkânı sunuyor. Özlediğiniz tatları kapınıza kadar getiriyor. Özlem bitiyor…